Oldalak

2013. június 30., vasárnap

Sírok

Nincs olyan szitok ezen a világon,amivel illetni tudnám az új szomszédunkat. Kinyírta az egyik cicánkat.
A héten már megmentette az állatorvos a kutyánkat a halál torkából,ugyanis az is majdnem megdöglött. Mamám mesélte,hogy egyik éjjel átment a hátsó szomszédunkhoz (kidölt a kerítés), aztán most rá egy hétre nem evett, lebénult a két hátsó lába... Tisztára pánik volt, és miket szenvedhetett. Kihívtuk hozzá az orvost, aki azt mondta,hogy a patkány méreg úgy öl,hogy belső vérzést okoz. Kapott a Neo (kutyánk) egy injekciót,amitől pár napon belül rendbe kell,hogy jöjjön. Szerencsére letelt a pár nap,és minden okés. De nem akarom elkiabálni. Én nagyon megijedtem,de talán ő kapott még egy esélyt. Azóta a kajám felét neki adom és a munkahelyemről is ha marad valami,neki fogom elhozni.

Aztán ma mikor kint teregettem a kertbe,láttam,hogy a fogyatékos macskánk ott fekszik. azt hittem,hogy csak napozik,de nagyon elnyűtt feje volt. 
Aztán pár órája jött be mamám,hogy megdöglött a macska. ott feküdt a kertben,a paradicsomok közt és nem mozdult a vízre (pont locsolt mamám).
Mikor kimentem megnézni,akkor láttam,hogy az egész macska fel volt puffadva. De érdekes volt az eset,mert ma még volt bent,meg simogattam is talán. (de az is lehet hogy tegnap volt. nem tudom) Már a hangyák ették a szemét,és szállingóztak a legyek. Azt hittem rosszul leszek.
Mamám ásott egy gödröt,hogy majd oda tegyem be. Hát borzalmas élmény volt. Az egész állaton beállt már a hullamerevség, nem volt jó illata se.... De az egész történés beégett az agyamba. Szegény állatot benyomni a föld alá..... , a merev testrészeit irreálisan helyezni,a fejét lenyomni.... és betemetni.... Huh,hát fáj.
Jó pár éve nálunk volt,ez esett le a padlásról,ez volt a fogyatékos,de ezt mentettem meg. Aztán most föld alá nyomkodni.... Ez engem kiakaszt. Amúgy is nehezen viselem el a halál eseteket. Nem tudom mért vagyok erre ennyire érzékeny,de még jobban fáj,ha olyasvalakit vesztünk el akit szeretünk.  Tudom,hogy ez csak egy macska volt,tudom,hogy fogyatékos,de azért fáj. Még nm is fogtam fel teljesen,de belém égett rettenetesen a jelenet.
Bele gondoltam,hogy mennyire szenvedhetett,mert a méreg lassan gyilkolja a belső szerveket.... és azért ez fáj. Sírnom kell komolyan. 
Mamám szólni fog a szomszédnak,remélem érti majd amit elpofáz neki,különben letépem a tökét. Bár még sose láttam amióta ideköltözött,de több kárt okozott mint hasznot.
3ból 2 macska maradt.

A szürke pusztult el


2 megjegyzés:

  1. Jaj, nagyon sajnálom szegény kis macskát :( Igazán nem értem az embereket, miért kell védtelen állatokat megölni? Nem hiszem, hogy az a cica bárkinek is ártott volna, ahogy a kutyus sem. Vagy ha mégis zűr lett volna, értelmes felnőtt emberek módjára meg lehet beszélni, többet nem fordul elő, stb. Tényleg őszintén sajnálom a cicátokat és teljesen megértem, ha ettől most ki vagy bukva. Én is kikészülnék tőle, pláne ha ilyen váratlanul érne engem is :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hidd el én sem értem és fel sem foghatom. Mit tudnak ezek tenni,hogy ennyire undok legyen valaki?! Most,hogy a kutyánk is elment, nem is tudom mit tudok kezdeni ezzel a helyzettel. Nem is számítottunk erre,iszonyú hirtelen érintett a dolog. Aztán utána láttunk változást,reménykedtünk a jóba,erre tessék. Halál a vége.

      Törlés