Oldalak

2013. május 1., szerda

Örülök

Végre megint jó a gépem! Egyik hétvégén volt lent nálam Dani és kaptam tőle egy tápot,ami jobb mint az enyém volt. Kicseréltük és lám, megint felismeri a meghajtómat amin az életem van kb., nem kapcsol csak úgy ki , jól el van.
Nagyon boldog voltam ettől,mert hosszú idő után megint tudok tornázni. Azt anno is említettem,hogy le vannak töltve nekem  Bíró Ica dvd-k, és arra tornázok. Sokáig nem tudtam használni,mert a kedves gépem nem ismerte fel a meghajtót- így se lejátszó program nem volt,se maga a videó. Meg van nekem rendes dvd-n is,de semmire nem mentem vele,mert a dvd lejátszót se ismerte fel :DD Csúcs szuper a gépem.
Most viszont megint nagy az öröm. persze előtte is mozogtam,meg a munkám is mozgalmas sokszor, de ez mégis más. Most megint jól megmozgattam magam mindenhol és újra érezhettem izomlázat! Azt meg szeretem. Megint jól érzem magam,hogy tehetek valamit az egészségem érdekében. Nem mellesleg most még meleg is van,dupla izzadás,ami még jobban égeti a felesleget és méregtelenít. Be is szoktam öltözni,hogy minél jobban izzadjak.
A másik dolog,hogy végre a képeimet is megleshetem- minden képem,videóm,filmem ezen a meghajtón volt. Az egész életem.
Bár bevallom őszintén, egy laptopnak sokkal de sokkal jobban örülnék. Ugyanis arra,amire nekem kéne,sokkal jobban megfelelne,mint egy asztali gép. Nem akarok rajta játszani,meg semmi,szimplán netezek,meg képeket gyűjtök és ámen.  Az asztali gép meg megmaradna a játékoknak, filmeknek,zenéknek s ha kedvet kapok rá itt ülni,akkor ideülök játszani. No,majd egyszer talán sikerül egy laptopot beszerezni- ami nem megy tönkre egy év alatt. =)

Dani meg tökre drága volt,tegnap kaptam tőle egy képet,amire irt szöveget nekem. Nekem fel sem tűnt,ő viszont számon tartotta,hogy együtt vagyunk egy hónapja már. Mondjuk én sose számolom az éveket, a hónapokat meg pláne nem,de ez aranyos volt tőle nagyon. Ami a legjobb,hogy meg is lepett vele. Általában pont,hogy a férfiak azok,akik nem foglalkoznak ilyenekkel.
És fekete rózsát kaptam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése