Oldalak

2013. április 3., szerda

Azt mondják szép vagyok

Nem értem az embereket mostanság. Folyamatosan mindenki keresi a társaságomat,jönnek nekem magyarázni,beszélgetni,szerelmet vallani o.O Nem értem mi történt,mert sok változás nincsen- legalábbis külsőleg.
*törölt részek*
Úgy látszik megszépít a boldogság :D  Bár én őszintén bevallom semmi szépet, és semmi szebbet nem látok magamon.
De csináltam szombaton fotókat, még mielőtt indultam volna Dani elé. =)




Hát "fotós" lévén szeretek fotózgatni,de ha nincs modell jó leszek én magam is :D De a lényeg,hogy nekem ugyanolyannak tűnök mint eddig. Jó, kicseréltem a pcmet :D Lehet az teszi.
Az azért feltűnt,hogy Dani mellett folyamatosan fülig ér a szám; elég csak rá néznem. (és nem azért mert vicces a feje)
De a vicces hogy anyum is meg mamám is megjegyezte már hogy milyen szép az arcom. Pont akkor mondták ezt mikor a legfáradtabb és legnyúzottabb voltam o.O  Nem értem mi ütött az emberekbe.

2 megjegyzés:

  1. Nos, drágám, azért mondják rád, hogy szép vagy, mert ez így is van! :) Nézd csak meg ezt a képet magadról, gyönyörű vagy rajta és élőben még az a tüneményes, bájos kisugárzásod is hozzá jön az egészhez. Szóval annyira ne csodálkozz, mert ez tény :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,drága vagy ^^ Csak tudod egy olyan embernek mint én, ezt nehéz elhinnie. De hiszek másoknak =) De majd kisugárzok neked hétvégén,hátha jobban leszel ;)

      Törlés