Oldalak

2013. január 6., vasárnap

Szilveszterről

Na a szilveszter mindig egy olyan időszak az életemben,mikor azt hiszem,hogy kellene valamit csinálnom, de mégsem. Általában semmi ötletem ezekre a napokra,ugyanis nagyon nagyon nem vagyok egy bulizós fajta.
Pár héttel karácsony előtt összefutottam a buszon egy volt legjobb barátnőmmel- még általánosból. Néha összefutunk a buszon,és házig beszélgetünk, mint ahogy most is történt. Közölte,hogy nagyon szeretne velem lenni szilveszterkor. Mondtam neki,hogy mi nem csinálunk az ég világon semmit, de azt mondta,hogy neki nem baj,de nem akar a pasija társaságával lenni. Tamás (a barátja) minden évben a kis társaságával bulizik,így megy vele mindig az Eszter ("barátnőm") is. De idén nem akart. Aztán szilveszter előtt egy nappal a Tamás kitalálta,hogy ő inkább otthon szilveszterezik - Tamásiban- a testvérével. Így viszont nem volt aki elmenjen a kis társaságba.
Aztán Eszter kitalálta,hogy lesz nálunk is,meg meglátogatja azokat is mert illene. Hát engem nem különösképp érdekelt,hogy ki szilveszterezik velünk,és ki nem- így hát bele mentem.
Sütött aznapra pogácsát,meg kókusz kockát, Márkó mamája is hozott le még mézeskalácsot,pogácsát,,sütiket,meg estefelé hozott le szendvicseket. Kaptunk még tőle házilag készített nagyon finom bort,meg egy üveg colát,amit én ugye utálok :D
Ittam azért pár boros colát,és mennyivel másabb volt coca colával,meg házi borral,és nem úgy mint ahogy sokan csinálják,hogy budgetes cola,meg tablettás bor. Fújci. Mondjuk nem ittam sokat,mert nem szeretek.
Elmentünk Eszterrel a tescoba,vettem Márkónak sört, ő meg vett valami piát- egy nagyon undorító gyümölcs likör vodkát.
Aztán kitalálta,hogy menjünk a városba,és nézzük meg a tüzi játékot. Nem volt akadálya, felöltöztünk,kaptam tőle csillámot,amit szétkentem a fejemen,és olyan jól néztem ki- csillogtam. Márkó azzal szívatott,hogy biztos Edward (twilight) rám verte -.-" Fúú,undorító gondolat,de vicces volt.
Aztán elindultunk, de kiderült,hogy találkozunk Eszter kis csapatával. Kiderült,hogy a társaságban lévő srácokat Márkó ismeri,és velük úgy nem is volt baj,de a csajok irtóra buták voltak. Én nem tudom mikor találkoztam ennyire buta lányokkal.
Aztán kiderült,hogy már nincs busz a városba,így begyalogoltunk,ami engem nem zavart egy cseppet se, sőt még jól is esett, de elég nagy távot másztunk meg.
A probléma ott kezdődött mikor ezek a lányok átvették az irányítást. Folyamatosan a leghosszabb irányba vezettek minket, sokszor percekig álltunk,és vártunk valamire/valakire,és már ott tartottam,hogy lekéssük az egészet.
Akkor kitalálta pár lány,hogy ők bemennek a kórházba (éjfél előtt fél órával!!!). Még vissza volt jó pár méter a gyaloglásból,de ismételten várni kellett valakire. Én már totál kész voltam,hogy begyalogolunk a városba,hogy egyszer az életben megnézzük a tüzijátékot, és akkor lazán lekéssük.  23:45kor rászólt az egyik csávó telefonon a csajokra,hogy elindulunk- mi vezettük a csapatot Márkóval,és szerencsére pillanatok alatt fent voltunk. De épp hogy felértünk,már számoltak vissza.

Azért a látvány világ jó volt, baromi sokan eljöttek, és jót nevetgéltünk a téren. Eszter megbontotta a csodás likőr vodkáját- na én olyat többet nem iszok =)  Azt hittük a tescoba,hogy finom lesz,aztán a fenéket. Olyan volt mintha 70%os vodkát innánk. Szétmarta mindenemet- viszont az utóíze jó volt,gyümölcsös.
Aztán elindultunk visszafelé,mert hát haza is kéne érni, Eszter elköszönt a társaságától- akik úgy megjegyzem egész úton le se szarták ám a fejét, mindenkinek megvolt a párja,és vele nem is foglalkoztam,így ha mi nem vagyunk,kb kulloghatott volna mögöttük.
Időközben megártott neki az ital,és részegen kellett haza cincálnunk magunkhoz. Márkóhoz mentünk vissza,és úgy volt,hogy a csaj is ott marad. Aztán kitalálta,hogy ő bulizni akar,és visszamegy ehhez a társasághoz. Mondtuk neki hogy felejtse el- totál részeg volt, nem is vették fel a telefont neki,csak jó pár csörgés után.
Végülis felhívták,és Márkó útba igazította őket,és eljöttek érte. Akkor kitalálta,hogy most elmegy hozzájuk,de majd vissza jön hozzánk. Jó mondom persze, mi meg addig vigyázban állunk :P
Már hajnali 3 volt,és valahogy semmi kedvem nem volt pesztrálni senkit,le akartam volna dögleni aludni. Aztán mikor elment,akkor rá pár percre már csörgött Márkó telefonja. Hát lehalkítottuk,mert mi már akkor aludni készültünk. Pár perc alatt ki is döltünk.

De nem volt nagy buli, nem rúgtunk be Márkóval,sétáltunk gy jót,és láttuk idén a tüzijátékot. De soha többet idegen társasággal!!! Főleg ha tele van nőkkel,vagyis lányokkal.

Azóta sikerült kipihennem magam,és megfogadtam,hogy ezek után se fogok piálni ^^ Most azért mikor kínálgatott Eszter, akkor elfogadtam,de amúgy nem fogok inni. Maradok a csoki likőrnél!
Elfelejtettem a karácsonyi bejegyzésemnél megmutatni a fali díszeket. Mert mindig csak mondtam mondtam,hogy így úgy díszek,de senki még nem látta.
Itt vannak a denevér kreációim. Ezeket csináltam a Márkó által hozott szemét anyagokból.  A mézeskalácsot is ilyenekből formáztam :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése