Oldalak

2013. január 17., csütörtök

Megint van ok a pánikra

Szokás szerint ezen a héten se maradhat el a pánikolás. Múlthéten megírtuk az anatómia zh-t,szóval azt végre végérvényesen magunk mögött tudhatjuk. Viszont ez azt is jelenti,hogy nem lesz több óra ezzel a tanárral,hanem új órák lépnek érvénybe.
Az egyik ilyen lesz a kisklinika,amit egy nagyon "jó" hírű tanár fog tartani. Már legeslegelső nap,beiratkozáson hallottam róla - csupa "szépeket". Aztán ahogy beszélgettem az osztálytársakkal,kiderült,hogy elég sokan tavalyról vannak itt,és elég sok mindent tudnak. Mondták,hogy ez a tanár buktatta meg őket. Hát én eléggé kiakadtam.
Mesélték,hogy tavaly 3 ember kivételével az egész osztályt megbuktatta; imádott feleltetni a sok dolgozaton kívül; mindig volt pár kedvence,a többieket szívatta..... Szóval mondhatni nagyon lelkesen vártam ezt a pillanatot.
Vele lesz óránk a héten,ráadásul kétszer is,ugyanis az egyik óráját előrehozták két részletben. Most és jövőhét pénteken lesz vele óránk 16-19ig. Illetve hát szombatonként. Komolyan előre rettegek. Most megismerjük, szombaton meg már feleltet. Sőt meg is buktunk.

Nem akarok ennyire negatívan hozzáállni a dolgokhoz,de tényleg minden embert megkérdeztem külön külön,és sajnos mindenki ugyanazt tudta mondani. =/ Nem valami biztató. Én azért igyekszem nem nagy félelemmel hozzáállni,meg tudom,hogy kedves padtársam megvéd ha kell :D Eléggé tud lázadni az a nő,és teljes mértékben védelme alá vett,szóval talán túléljük.
Viszont van egy olyan,hogy lehetséges,hogy februártól nem tanít minket ez a nő. Nem tudom mi az oka,és mért,de új tanár lesz helyette,akiről szintén hallottam. Az egyik szaktársam mesélte,hogy látta facebookon,és nagyon mogorvának tűnik. Ez is biztató,de ez már nem érdekel,mert lehet olyan lesz mint az anatómia tanárunk. Róla se mondaná meg az ember,hogy egy kedves kis nő,és mégis az.
De majd meglátjuk pénteken mi lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése