Oldalak

2013. január 6., vasárnap

Karácsonyi beszámoló

Nos,nagyon régen írtam már tartalmas bejegyzést,de egyszerűen se kedvem,se időm nem volt- ellustultam :P De most szeretném ezt bepótolni,és mesélek,hogy én miként éltem meg a karácsonyt,meg a szilveszter! =)

Jóval karácsony előtt elkezdtem nézelődni ajándékok után. Nagyon sok pénzem nem volt, kb. 5-6 ezerből gazdálkodtam, de mindenki kapott valami apróságot. De december elején csak nézelődtem,mert tudtam,hogy el kell kezdenem a vásárlást,mert nem akarom az utolsó pillanatra hagyni,mert abból úgyis kapkodás lenne,plusz karácsony előtti napok nálunk sütésből,és főzésből állnak =)
Szép gyorsan ment az idő,de én javában élveztem,hogy nem kell suliba járnom,és anatómia dolgozatokra készülnöm,így volt időm másra. Eléggé belevetettem magam az edzésben,mert előre tudtam mi lesz karácsonykor :P
Szép lassan megvettem mindenkinek az ajándékokat,meg kreáltam is dolgokat. Nem mondanám,hogy köze lenne a karácsonyhoz,de dísznek tökéletes =)  Egyedül húgommal voltam nagyon nagy bajban,mert mi úgy csináltuk minden évben,hogy elmondtuk mit szeretnénk a másiktól,és akkor az úgy volt. Viszont idén nem volt ilyen,mert amiket én szerettem volna, nem voltak, húgom meg semmi értelmeset nem tudott mondani,így találhattam ki valamit- természetesen sikerült az utolsó pillanatra hagynom ^^
Végül karácsony előtt egy héttel belevetettem magam a karácsonyi vásárokba, Attila meg elkísért,mert utálok egyedül vásárolni,meg amúgy is ment haza ünnepekre,aztán egy utolsót dumáltunk.
Húgomnak az volt a kikötése,hogy ha veszek valamit,akkor valami leopárd mintásat. Voltam a kínaiban,árkádba,mindenhol,és semmi. Végül találtam két smink pamacsot,ami leopárd mintás- azt megvettem neki, illetve találtam a Tallyban egy leopárd mintás harisnyát. Gyönyörű volt,és le is volt árazva,s a nagyobb méretből csak az az egy volt. (a méretét nem tudom húgomnak,de nem kövér,sőt! irtó sovány, viszont hosszú.... így egyértelmű,hogy a nagy méretet vettem meg.)
Szóval ez a része le volt tudva. Márkó ajándékát is megvettem még húgom előtt; neki egy M.A.G.U.S regényt vettem,mert mikor voltunk az Alexandrában (kb. mindig bemegyünk ha az árkádban vagyunk :D ),mutatta melyikek kellenének neki.  Aztán másnap megvettem, illetve kapott egy borotva készletet,ami 100%,hogy sokáig meglesz neki,mert nem egy ősember típus =)
Anyunak, közösen vásároltunk húgommal- összedobtunk fejenként 1000ft- ot, amiből sok sok szépségápolási cuccot kapott. (úgyis mindig a mi cuccainkra jár rá,így most kapott sajátot!) Persze a barátjától is kapott jó sok mindent- avonos cuccokat! Mamámnak is avonból rendeltünk szetett. Illetve én még készültem Szilvi barátnőmnek,de erről már írtam! =)

Miután megvoltak az ajándékok,eldugdostam a ruhás szekrényembe-amibe utána nem lehetett pakolni :D Pihenésre nem volt idő,mert máris karácsony előtt voltunk- szóval jöhetett a sütés. Anyuval ezt ketten csináltuk; volt szilvia szelet,volt bejgli, én csináltam a mézeskalácsot- természetesen formáltam saját ötleteket is :D Csináltam cuki denevér formákat, szerintem mindenki nézett nagyot itthon :D





Volt pár picike is,de azokat végülis nem fotóztam le. De szerintem baromi cukik, és mindenki ,akinek adtam a formákból (a formából,nem a sütiből :D) azt mondta,hogy rám vall :D Hát persze ^^
Szóval elvoltunk a sütéssel. Aztán később jöttek a saláták; francia,és krumplisaláta a két kedvencem *.*
Másnap ugyanúgy folytattuk- itt már elmaradoztam az edzésekkel =(  Viszont visszafogtam magam,mert semmibe nem kóstoltam bele idő előtt :D
Karácsony előtt egy nappal még lazán ment a főzés,de ezt már anyuék csinálták,én ajándékokat csomagoltam.  Unalmasnak találtam,hogy csak becsomagolom és kész,ezért a Márkó által készített hullócsillag sablont sokszorosítottam egy arany papíron (vagy matrica,nem tudom minek nevezzem,mert Márkó hozta a nyomdájából,de nem tudom mi a hivatalos neve),és mindenki csomagjára ráragasztottam,és annyira feldobta- még a legrondább csomagolásomat is :P
Aztán karácsonykor jó volt, behoztuk a fát (amint szintén már pár nappal azelőtt megvettünk) ,és beállítottuk,feldíszítettük. Addigra már Márkó is feljött.
Miután feldíszítettük a fát,én elkezdtem a modell macskámat fotózni :D



Megtartottuk az estebédet,aztán egy film után ajándékoztunk.
Én sikeresen beégettem magam,mert kihoztam 3 csomagot,és azt hittem,hogy ennyi.... Aztán kiderült,hogy van még egy valahol a szekrényem mélyén,egy a polcon,meg még egy valahol a szekrénybe,és kb.. 3× fordultam :D Viszont a legnagyobb meglepetés,hogy találtam a szekrényemben egy olyan szoknyát,ami még turiból van,és nem szerettem,de kiderült,hogy jó is rám,és jól is áll :P Szóval ez volt rajtam karácsonykor =)
Azt azért hozzá teszem,hogy a Márkó által becsomagolt ajándékok lettek a legszebbek :D Mi húgommal inkább elbújunk :'D Persze Márkó jól megszívatott,mert csinált egy találós kérdést a csomagomra- a legszélső csomag az enyém,és van rajta egy pillangó forma ^^ Én meg kis naivan azt hittem,hogy csak kidíszítette a csomagomat :D De a kis lepke azóta is megvan ^^ Az a könyvjelzőm.

Nos arról még nem is beszéltem,hogy mit kaptam =)
Anyu pasijától kaptam egy csodás kesztyűt,meg egy alkarra felhúzható valamit- nem tudom mi a neve,de olyan mint a lábszárvédők. Illetve kaptam egy rakat fitness-es csokit :P Anyu vásárolta mondjuk meg,de ő adta a pénzt rá. Illetve kaptam egy kutyafejes mamuszt- mindig is vágytam egyre,mert én ugyan nem vagyok egy fázós típus,de a lábfejem mindig jéghideg,és jól esik belebújni egy ilyenbe. Mindent imádok amit kaptam tőle =)
 A kesztyűkről van képem,a többiről nincsen.
Akkor anyuméktól csak azt a fitness tablettákat kértem-amiket régen is szedtem, ilyen étrend kiegészítő. Erről sincs most képem.
Márkótól a Bram Stoker féle Drakulát kértem ^^ Meg is kaptam. De amúgy édes volt most Márkó,mert anyuméknak is vett valami apróságot. anyának vett egy elefánt díszt (kb. az utolsó darab volt,és hibátlan,a többi meg törött szar volt már- ezt úgy halásztuk ki.) Mamának meg vett egy általam kiválasztott Danielle Steel könyvet. Nem ismerem ezeket a könyveket,de azt tudom,hogy ők szeretik =)




Mamám már kiolvasta a könyvét,de én még nem olvastam ki a drakulát :P Viszont elkezdtem,és nagyon nagyon tetszik! Igazából Márkótól sok sok mindent kaptam még, bár nem kifejezetten karácsonyra,de mégis; elvitt másodszor is moziba a Hobbitra, vett nekem hörcsög kajákat, rendelt az avonból egy tusfürdő szettet nekem.... ,stb. Szóval azért elég sok mindent kaptam tőle karácsony előtt is =)
Húgomtól kaptam egy vattacukor illatú parfümöt-amivel vigyázni kell,mert ha felborítjuk akkor folyik. Illetve kaptam egy szemfesték lemosót,ami a kedvencem,és egy sprét.
Aztán meséltem már azt is,hogy Szilvi barátnőm is meglepett egy könyvvel- amit már ezelőtt kétszer is kiolvastam,de nekem nem volt meg; a Tündérvarázs Nora Roberts-től. =)


Mindenki nagyon örült mindennek,és végre normálisan megvoltunk itthon együtt. anyához kijött este a barátja,és itt aludt,szóval nálunk telt ház volt, és jól teltek az ünnepek.
Csak sok volt a kaja,és az ember mindig késztetést érzett arra,hogy egyen- plusz anyum az a fajta,hogy imád enni,én meg sikeresen beörököltem ezt. Aztán nem volt elég az ami ebédre volt,de még hívogattak a sütik is. Mondjuk azzal azért óvatosan bántam, mindig eszembe jutott amit anatómián tanultunk- emésztés,meg zsírlerakódás, úgyhogy nemet tudtam mondani.
De biztos ,hogy feljött akkor pár kiló- bár mikor felhúztam a ruhámat soványabbnak tűntem mint előtte...
No de azóta újra tartom magam az edzésekhez,a mértékkel evéshez,és minden okés.
Karácsony harmadnapján el kellett mennem Márkó mamájához,mert meghívott ebédelni,amin csodálkoztam azért. De végül csak lehozta a kaját Márkóhoz,és nem is volt lent velünk. De addigra már totális pukkanás szélén voltam. Még jó,hogy máshova nem kellett menni. Mivel nem vagyok jóba a család többi tagjával,így nem járok család látogatásokra.

A következő bejegyzésemben írok a szilveszterről is,ami sose olyan jó mint a karácsony.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése