Oldalak

2013. január 17., csütörtök

A zh-m

Egy hete szombaton írtam meg a zh-t anatómiából! Ami ugye azt jelenti,hogy az összes "kisebb" anyagrészből egy nagyot. (azért írtam idézőjelbe,mert nem mondanám kevésnek az anyagrészeket. Több oldalas nehéz anyagok voltak)
A zhnál  minimum 100 kérdésre számítottam,mert ennyi rengeteg anyagrészből  elég sok kérdést lehetett volna össze állítani. Szerencsére csak 11 kérdés volt,és az is ilyen karikázós, igaz-hamisos,és pár kifejtős.  Az igaz- hamis kérdések jól megkavarják az embert,hát páran beleestek a hibákba.

De nem is ez a lényeg,hanem ,hogy most jött nem rég egy üzenet a sulitól,hogy fent vannak az eredmények. Megint pánikba estem természetesen :D De gondoltam,hogy eses csak nem lesz,mert készültem mint a hülye. Egy olyan 3,talán 4esre számítottam. erre nézem a naplót,és csak ötöseim vannak, ugye a kettő etika,ott is minden 5ös lett,és néztem a szociális alapismeretek: 5ös. *.* *.* *.*

Vááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá, ÖTÖS lett a hülye anatómia zárthelyim :D Azt hittem elájulok. Természetesen ebbe nem nyugodtam bele,és azon gondolkodtam,hogy lehet hogy rosszulírták be,vagy összekevertek valamit :D Mert azért volt 2esem (a kisebb dolgozatokról beszélek), volt 3om,és volt 5öm,.... De ezek szerint ez a nagy zh-m 5ös lett,és nem kellett ezeket a kis jegyeket bele számítani *.*


2 megjegyzés:

  1. Júúúj, gratula!!!!! ^^ Mondtam én, hogy ügyi vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen!! Igen mondtad,de tényleg nem hittem volna hogy jó jegy lesz. Kettessel indultam,aztán azért álmodoztam a 3-4esről... de hogy 5ös legyen. Még most sem tudom felfogni :D

      Törlés