Oldalak

2012. december 4., kedd

Váratlan havazás

Nem nagyon szoktam ilyen dolgokat kiírni,de most pár perce amikor kinéztem az ablakon,azt láttam,hogy szakad a hó! El nem tudom mondani mennyire gyönyörű,és csodás érzés látni.
Én mindennél jobban imádom a telet,de csak is akkor,ha havazik,és az meg is marad. Ha ez elmarad,akkor számomra nem tél a tél,és csak szenvedés.
Az előbb viszont gyönyörűen szakadni kezdett,holott Pécsre nem is mondtak havazást- talán hétvége felé,de mára tuti nem. Szóval rendesen meglepett a dolog =) Azt sajnálom csak,hogy nem marad meg; elolvad,és undorító vizes marad minden. De talán este,ha jobban lehűl a levegő =)
Ma reggel hajnali 5kor keltem Márkóval ,mert elmentem hozzá egy ajándékot becsomagolni,és ahogy jöttem hazafelé gyalog,szívtam be a hideg csípős levegőt,és szó szerint fájt. Csípett. Szóval nagyon remélem,hogy a hó is megmarad most már! =)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése