Oldalak

2012. november 12., hétfő

Halloweeni beszámoló

Ezt még anno ígértem,hogy ahogy meglesznek a halloweeni képek írok róla. Nem nagyon szoktam bulit tartani,és a halloweenit se mondanám nagy bulinak,szimplán csak megemlékeztünk róla Márkóval. (plusz ezen a napon van egy fontos wicca ünnep- ezért szintén érdemes volt megemlékezni róla)
Vettünk előző este tököt,amit Márkó kiakart faragni,csak mintát kellett találni. Kutattunk neten,hát annyi jóféle van hogy hihetetlen.





Nekem ez a kettő volt az abszolút kedvencem. Az első az egy Loki faragás (Thor, Bosszúállók című filmből),a másikra meg szerintem mindenki rájött; egy alien :D  Ezek nagy mester művek. Mi valami egyszerűt akartunk,Márkó nem érezte eléggé ügyesnek magát egy ilyenhez.
Mi egy szimpla cicát csináltunk-vagyis ő.
Halloween reggelén neki álltunk a töknek. Míg Márkó kikaparta a belsejét,én kikukáztam belőlük a magokat. Én nem szeretem a sütőtök illatát,kifejezetten rosszul voltam tőle,de a hörcsögökért mindent :D Kiválogattam,kiszárítottam,és kész volt a tökmag. Közben beesteledett,és lassan kész volt a tök. =)
Utána én felöltöztem,és elmentünk Márkóval sétálni a környéken, felmértük a terepet hogy más is tett e ki tököt,vagy csak mi vagyunk ilyen lelkesek :D Közben iszogattunk- hozott vörösbort,meg csoki likört, ami a kedvencem-, és fotózgattunk. Sajnos nem csináltam magamnak menő halloweeni sminket,pedig volt pár ami irtóra bejött,de egyedül képtelen lettem volna megcsinálni :D
Mutatok párat.





Na most ilyet nem tudtam volna produkálni- bár lehet hogy igen nem tudom,végülis nem álltam neki.  Lehet hogy legközelebbre csinálok pici sablonokat,és nem fogok vesződni a mintákkal,hanem csak átsatírozom a sablont :D Lángész vagyok :P
Van rólunk is azért pár kép,természetesen nekem nem mindegyik tetszett magamról,mert finnyás vagyok. Egy kettőt megosztok.




Ezt a képet nem szeretem annyira,de úgy nézek ki rajta mint egy hörcsög :D És szerintem eléggé muris,hogy hörcsögösödik a fejem. Egyszer azt hallottam,hogy az ember arca hasonlóvá válik mint a házikedvence. Most hörcsög leszek? :D






Márkó gnómkodásáról is készültek képek :D  Nagyon vicces volt,főleg az első kép. Lehet,hogy így fotóról nem jön át,de vicces. Az utolsó képen meg látszik,hogy milyen is a haja. Ő kifejezetten utálja,mert hogy így behullámosodik. De én meg azt mondom,hogy bek@phatja - már elnézést-, de nekem kéne ilyen hosszú haj :D




Ilyesmi lett a tök. Az eredeti mintán csak a macska volt,de Márkónak kellett oda egy szellem is a szélére. Szerintem jól sikerült,eléggé ügyes volt! Másnap is kint volt,és meg is bámulták a rockerek :D
Van rólam is pár kép azért :D Bár jobban szeretek fotózni :P








Eze a megvilágított fotósorozat megtetszett Márkónak is,és kérte,hogy csináljak róla is ilyeneket,és baromi jók lettek :D Persze ezt úgy kell elképzelni,hogy totál sötét volt az udvarban,és hátulról az utca lámpák világítottak egy picit. Márkónak jó árnyékokat vetítettek az arcára :D





Aztán már túl hideg volt kint,így bementünk. Nekem muszáj volt még fotóznom magamat telefonnal is,mert akkoriban kaptam meg a nyakpántomat,és gondoltam  csinálok róla fotókat ^^








Az első képen van a csodás nyakpánt,úgy imádom ^^  A többi meg a hülye fejem. =) Márkó összeborzolta a hajamat,azért áll ilyen idétlenül. Az alsó kettő képen meg boszi sapkában feszítek =) Ezt a sapkát is már jó pár éve vettem, még közép sulis voltam,és egyik szilveszterkor szereztem :D


Nagyon jól érzetem magamat egészen idáig. Utána kivettem a bébi höriket, hogy megetetem. De az egyik meghalt a kezemben. Én azt hittem,hogy ott helyben meghalok. Próbáltam élesztgetni,mert előtte két másodperce még mozgott,de semmi. Nagyon szomorú voltam,nagyon. Elmondhatatlanul. Az egész életkedvem elment. S azóta se jöttem rá,hogy mi történhetett. Mert mielőtt elmentünk Márkóval sétálni,direkt megetettem őket rendesen.
Kisírtam a lelkemet is,hogy milyen rossz anya lennék,hogy még egy kis hörcsög se marad meg nálam. Aztán megnyugodtam pár óra múlva,Márkó próbált vigasztalni. Aztán másnap mindenki más akiknek meséltem. Szerencsére azóta jobban vagyok.
Akkor a szép sminkem elmosódott,de azért le lettem kapva még.






Itt már tvztünk,mert valami félelmetes filmek hete volt a viasaton. Tv-t néztünk,meg borozgattunk.
aztán éjfélre kicsit jobb kedvem lett. Csináltam még egy GothMókus 2012 képet is :D Anno volt egy GothMókusos képem,az is halloweenkor készült,csak az még középsuliba.



Nos kb. ennyi volt a mi Halloween-ünk. Nem nagyon buliztunk,csak jól éreztük kicsit magunkat,alkottunk,és hülyültünk,majd én gyászoltam.
Most bőven sok képet láthatott mindenki rólam,ennyi elég is lesz egy időre :P

Helló

2 megjegyzés:

  1. Üdvözletem.

    Hűha, nagyon szép lett a tök. (: És ahogy a képeket elnézem, tényleg jól szórakozhattatok. Örülök neki. (:
    A kicsi cincinért pedig részvétem. ): Biztos borzalmas élmény lehetett végignézni rövidke életének befejezését... De hidd el, hogy nem a Te hibád, elvégre a természetben is mennyi poronty elpusztul, pedig őket az édesanyjuk gondozza...
    Tehát nyugodtan elkönyvelheted magadban, hogy remek pótanya vagy. (: Hiszen az emberek 0,1%-a volna hajlandó arra a jószívűségre, amivel te gondjaidba vetted a piciket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen,az elején jól éreztük magunkat,meg jó volt sétálni este,és lesni hol vannak még tökök kirakva =))

      A bébi halála elég megrázó volt. De köszönöm a biztató szavakat. Márkó is ugyanezeket mondta nekem,hogy nem az én hibám. De sajnos ilyen bolond vagyok,hogy mindent a szívemre veszek. De azóta jobb egy fokkal. A másik kárpótol. =) Ő még itt van,és édesen fejlődik. Hamarosan erről is írok egy beszámolót ^^
      Ebben is igazad van amúgy,hogy sokan fel sem vállalták volna a bébiket. Volt olyan aki azt javasolta,hogy altassam el őket :SS Na arra nem vett volna rá a lélek =(

      Törlés