Oldalak

2012. szeptember 27., csütörtök

Lomtalanítás

Annyira izgalmas,mert tegnap délelőtt kipakoltuk a kertünk hátsó részén lévő kisház padlását. Előző nap már rákészültem,mert tudtam,hogy nagy meló lesz. Az is volt,mert kb. 2-3ra végeztünk,és 9 már dolgoztunk vele.
Én nagyon pozitívan álltam ehhez hozzá,mert azon járt végig az eszem,hogy vajom miféle kincseket fogok én találni a sok kacat között.
Ide került fel az évek alatt minden nem használatos holmi- játékoktól kezdve,ruhákon át, dobozokig. 3an dolgoztunk rajta; anya volt az aki bevállalta hogy felmászik. Hát én nem mertem volna,mert hatalmas pókiszonyom nem engedte. Bár tény hogy egy deka pók se volt már :D Nem is értem hova tűntek,hisz még nincs hideg. o.O Mindegy, örültem neki.
Anya ledobálta a sok kacatot, amiket bezsákoltunk ,és előre hordoztunk a kocsi beállóra,mert ma lomtalanítás van.
Hát rengeteg "kincset" találtam,de ezek inkább nekem kincsek. Találtam egy ezer éves fényképező gépet,amit később el akart kunyizni egy cigány gyerek (ja mert tudni kell,hogy azok is jöttek szép számmal,mint legyek a rothadt húsra :S) ,de elküldtem a fenébe. Nekem ez ereklye,mert gyűjtöm a régi analóg gépeket. De ez valami orosz márkájú gép. A tokja tiszta mocsok,de kinyitottam,és full tiszta,és szép volt a gép :D
Ezen kívül találtam régi fénykép albumokat,fényképekkel.  Elgondolkodtam azon,hogy régen is milyen jó képeket tudtak készíteni a fotósok,vagy csak szépek voltak az emberek :D Egy rakat szép nőről láttam képet- valami rokonaink,meg ismerőseink,de én senkit nem ismerek. Az meg végképp feldobott,hogy találtam régi korabeli fotós névjegyet :D Ilyen vastag kartonszerű papírra van előhívva a fotó. Nagyon jól néz ki. Úgy döntöttem,hogy ezeket felújítom,meg találok nekik szép helyet,meg tisztát ,ha már évekig porosodtak a padláson.
Mutatok pár képet a kincseimből.

Na ez a kettő lenne a névjegykártya. Mindkettő egy vastag kártya,és azon van rajta a kép.


A nagyobbik valami Brückner Fényképész,de nagyon megkopott a háta,nem tudom elolvasni sajnos. A kicsi meg valami Kurzweil Frigyes Fényképész. Nagyon "cuki", az van a hátuljára írva: "Után rendelések mindenkor eszközöltetnek." Ha ezt mondaná nekem egy fényképész lehet ,hogy elsőre fel se fognám.
De annyira jó ilyen régi névjegykártyákat kézben tartani.

Ezenkívül találtam még pár gyöngyszemet. S rájöttem arra is,hogy a nagyapám fiatal korában eléggé helyes volt :D Ezzel így a családban mindenki egyetért. :D

Nekem nagyon tetszenek ezek a régi fekete fehér képek. Olyan hangulatosak nagyon. A lányt nem tudom hogy kicsoda,de anyumék mondták. Azt a cilinderes férfit végképp nem tudom,szimplán csak tetszett a kép, és az utolsó férfi a képen a nagyapám. 

De a legnagyobb kedvencem a talált tárgyak közül, a kézzel írt szerelmes levelek *.* Elmondhatatlanul imádom a kézzel írt személyes leveleket. Ezt sokan tudják is rólam,és vannak is ilyen leveleim elrakva emlékbe.
Most akkor mindenki képzelje el ,hogy mennyire oda voltam meg vissza ezektől az aranyos szerelmes levelektől *.* Régen nem volt facebook,vagy okostelefonok,amivel smst,meg üzeneteket lehetett küldeni... Hanem rendesen postára adták fel a leveleket! Szerintem irtóra romantikus.
A levelek közt ott van az amiket anyum levelezett egy sráccal aki rendesen beleszeretett anyuba- ezt pofátlan mód elolvastam,bár annyira nem zavarta anyát. Plusz itt vannak azok a levelek amiket mamám kapott papámtól. Annyira jó volt ezeket látni. Ezeket szeretném rendbe tenni,és szépen megcsinálni,hogy emlékként el lehessen tenni.





Mondjuk el nem olvassa ezt senki-még én se tudtam,pedig jó a szemem. De olyan betűkkel írt,hogy képtelen vagyok elolvasni :D  De nagyon jól néznek ki.

Na ezeket a "kincseket" megosztottam most veletek. Persze találtam még régi játékokat,főként az autópálya kollekciót,de sajnos ki kellett dobni ezeket.
Mondanom se kell,hogy a cigányok ezerrel jöttek,mint a dögkeselyűk -.-" És mit csináltak a vadbarmok? A bezsákolt cuccokat szétszedték,és úgy hagyták. Reggel mamám majdnem agyvérzést kapott .... Pedig tegnap ezerszer el lettek küldve. Erre mondta egyik ismerősöm, idézem: " A cigányok vademberek." Ezen jót nevettem utána,de akkor nem volt vicces,mert mindent újra kellett zsákolni,hogy elvigyék -.-"





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése