Oldalak

2012. szeptember 9., vasárnap

Hamarosan

Elnézést,hogy így eltűntem,de valahogy annyira nincs időm. Szeptember van,most nekem is elkezdődött az esti sulim,és annyi ügyet el kell emiatt intéznem,mert a suli kb. lekakilja magasról az egészet. Szóval én futok minden után,és annyira fáradt vagyok,hogy hihetetlen.
Egy jó barátommal is sokat találkozgattam az utóbbi időben,mert költözik vissza Veszprémbe az egyeteme miatt,szóval oda is rohangáltam,de ezekről írok majd egy kisebb összefoglalót.
Jelenleg nem sok erőm van  a gép elé beülni,mert annyira fáj 3 napja a fejem hogy el nem tudom mondani. Eddig semmi front,meg ilyen nincs a színen,szóval nem tudom mi lehet,de fájok,és szétreped a fejem =(
De hamarosan írok ^^

(ezt a képet meg megint kaptam *.* Tom baba :P)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése