Oldalak

2012. szeptember 24., hétfő

A vásárlás örömei

Ma reggel elugrottam turizni Márkóval. Először elmentünk a szokásos kilós turi helyemre- nem mondom,hogy a Hádába,mert kb. minden angol turit így hívnak :D
Maradt egy csomó összespórolt pénzem a szülinapomról,meg névnapomról,és hát eldöntöttem,hogy nem mehet ez így tovább,hogy 3 éve ugyanabba a pulcsiban mászkálok. Szeretem ezt a pulcsit,de rövid az ujja már,és bénán néz is ki,plusz kifakult,szóval elég volt. Nem sok reményt fűztem a turizáshoz,mert kb. soha nem találok semmi olyat ami nekem megfelel- ugyan turkálóba járok,de ott is mindig az új ruhákat válogatom ki,meg a jó minőségűeket.
Ez most ilyen kézzel túrós turkáló volt,szóval nem vállfás. Hát Márkót nem kellett félteni,lazán feltúrt mindent,és átforgatta a kis boxokat. Találtam egy rakat jó minőségű pulóvert. Vicces,mert főleg inkább Márkó talált nekem rucikat.
Neki is sikerült találnunk egy jó minőségű szövetkabátot (férfi),és baromi jól nézett ki,meg vett inget- tiszta goth herceg lesz :D
Aztán itt nagy nehezen végeztünk,majd átrobogtunk az árkád melletti -szintén- Háda turiba. Na ez már vállfás,és sokkal drágábban mérik kilóra a ruhákat. Ma is valami 2ezer valamennyi volt. Találtam itt egy csodás boleró szerű felsőt,nagyon bejött,de azt végül ott kellett hagynom,mert majdnem 4500ft-ot fizettem. Azt azért nem akartam.
De vigasztal az a ruhadarab amit Márkó talált nekem. Egy hosszú pulcsiszerű,de iszonyúan elegáns,és dámás. *.*


Itt nem látszik annyira,de ilyen harang ujja van *.* Mindig is ilyenre vágytam *.*

Ő meg ilyen horgolt felső- irtó klassz *.*
 Szóval örülök magamnak mint a fene :D Már csak egy csodás harang alakú kabát kellene nekem,aminek a háta fűzős a derék tájon. De ha addig élek is,beszerzek egyet :D Most van ezer pulcsim (nem tettem fel mindegyikről képet) ,szoknyám is van elég,nyakpántom is lesz hamarosan-egyik ismerősöm gyárt ilyeneket,és rendeltem tőle egyet-, aztán már csak a kabi hiányzik.

2 megjegyzés:

  1. Jó kis cuccok ezek :) Egy olyan hátul fűzős kabátkát, amire te is vágysz, én is nagyon szívesen elfogadnék *___*
    (És véégre, valaki, aki a szerelmét viszi turizni, de jó, nem vagyok egyedül :D egyébként nálunk is így van, mindig egymásnak találjuk meg a legjobb ruhákat :) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,érthető *.* Most ezerrel kell lesni a turikat,mert itt a hidegebb idő,ilyenkor már vannak. ^^ Ha másnem akkor varratok,de az kicsit több pénz :S
      Vagyunk azért még páran akikkel eljön a párjuk vásárláskor. Mondjuk én nem sokszor tudom rávenni barátom :D Szóval nem olyan egyszerű :D

      Törlés