Oldalak

2012. augusztus 20., hétfő

Turizás,és a Pókiszony

Tudom kicsit régen voltam,de elmondhatatlanul sok dolgom,bajom volt. Múlt hét hétfőtől, szerdáig csak futkostam össze-vissza mindenkivel. Hétfőn munkaügyi Márkóval,akkor kedden anyával,szerdán meg húgommal turiba.
Az angol turikban leárazások voltak- ahol mi voltunk 200ft/ kilója volt a ruha-, így elég sokat időztünk a városba. De találtam megint egy jó szoknyát,meg felsőket. A szoknya vége annyira jó- kicsit ilyen boszis =) Szóval nekem való ^^
Akkor csütörtökön pihenni szerettem volna,aludni kicsit tovább 7 óra. Természetesen az allergiám miatt nem ment,és mindig felkeltem 7-7:30kor, és mindig nagyon fáradt voltam.
Pénteken meg már Csanáddal kellett találkoznom- amiből botrány is lett. Anyum csütörtök este hív fel,hogy pénteken be kéne vásárolni.... o.O Annyira kiakadtam már,hogy nem tud előre mondani semmit. Nekem másnap délelőtt hajat kellett mosnom,Márkóval kisállat boltba kellett rohannom,majd Csanád. Ezt persze megint nem értette meg,és ment a botrány. Szóval leléptem este Márkóhoz,mert nem fogom nézni a savanyú fejüket-sajnos nekem is vannak magán dolgaim,mint ahogy neki is,és ha nem képes tiszteletben tartani,akkor ez van. Úgyis mindig én futkosok vele nagy bevásárolni,mert csak én vagyok ekkora loser ,hogy otthon ülök mint egy öregasszony.... Egyszer csinálok magán programot- ami már le van szervezve egy ideje-, neki pont akkor kell kitalálnia más programokat. És ha nem érek rá?? Megy a besértődés,meg hogy ő már ezt mikor mondta,meg én vagyok a szar hülye,aki mindig csak elmászkálni tud.... Igen végülis nem tudom ki ül otthon,és ki mászkál el,na mindegy.

Pénteken Márkónál voltam,meg elmentünk az állatkereskedésbe,ugyanis pókot kap! (vagyis már megkapta) Annyira ki voltam akadva,mikor megtudtam,hogy madárpókot fog tartani,ugyanis nekem elég durva pókiszonyom van. Húgom pasija meg pók tenyésztő,és lazán vett tőle egyet. Mindenféle ilyen témával foglalkozó könyvet elolvasott,meg kapott tanácsot húgom pasijától,és amúgy elég szépen bánik a pókkal.
Mondjuk számomra nagyon para,de kezdem megszokni. A dobozt pl. a kezembe veszem lazán,de kb. infarktust kapnék,ha rajtam mászkálna. Mondjuk most még baba- kb. úgy néz ki mint amik megtalálhatóak a kertes házaknál is: nagyobb,húsosabb pók. Annyi hogy ennek vannak szőrei. (ami jó lenne ha rajta maradna,mert ha megijed,akkor lerúgja őket,és meghalok tőle kb.,mert allergiás vagyok) De szép helye van az állatnak, Márkó takarosan,és kreatívan mindent megcsinált neki.
Kicsit életlen a kép,de nem mertem közelebb menni hozzá.


Szóval mentünk cuccokat venni pénteken, majd délután Csanáddal találkoztam. A szombatomat szerettem volna nyugisan eltölteni,vasárnap meg átjöttem Márkóhoz.

Időközben meg belefogtam a Hotdogos magazinom újraélesztésébe,de eléggé felhúzott,mert akármit csináltam vele,vissza dobta az eredeti beállításokat o.O  Kicsit néztem hogy mi ez,ugyanis sima xp-ről gépeztem,és mozilla-t használtam (operánál még elnéztem volna ezt a szerencsétlenkedést,mert köztudott,hogy nem a legjobb böngésző). Szóval úgy döntöttem,hogy  csinálok egy újat.  Nem estem hasra a feladattól,mert ötleteim mindig vannak,szóval megoldottam, és azóta már kész az új magazinom,és ha jól láttam elég sokan feliratkoztak már- ahhoz képest hogy pár napja indult :D
Szóval van blog is azoknak akik azt részesítik előnyben,és van Hotdog magazin is,ha valakinek dogja van! Elég sokat dolgoztam a magazinon,de remélem megérte!
Minden doggert szívesen várok ide is: Gothic Life/ Style

Kb. keddig Márkónál leszek,szeretnék pihenni kicsit- otthon nem igen lehet,mert ha anya hazajön reggel 7-8 között, lazán fel kel rá mindenki. Itt meg most csend és nyugi van,és tudok dolgozni is ,meg pihenni. =)


3 megjegyzés:

  1. Ezek szerint kibékültetek? (:
    (Egyébként ha van kedved, nézz el ide: http://thedarkercorner.wordpress.com/2012/08/20/az-elso-dijam/, szóba jöttél.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen =)
      Ohh,köszönöm a díjat!! Ahogy lesz egy kis nyugim,neki esek én is- köszönöm hogy gondoltál rám,meg hogy szóltál ^^

      Törlés
  2. Örülök a békülésnek. (:
    És nagyon szívesen, kíváncsi vagyok a válaszaidra. (:

    VálaszTörlés