Oldalak

2012. augusztus 14., kedd

A Természet lágy ölén

Hétvégén kicsit nagyobb lehűlés volt,aminek nagyon nagyon örültem, -s szerintem rajtam kívül még sokan mások is így voltak- , és mi ki is használtuk ezt Márkóval. Vagyis nekem sok beleszólásom nem volt,mert Márkó teljesen egyedül kitalálta,és megszervezte,hogy menjünk el túrázni egy kicsit Égervölgybe.
Hát meglepődtem,mert nem megszokott dolog ez tőle,de azért örültem,mert kicsit elszakadhattam a várostól,meg a nyomortól,a bajoktól,és mások hisztijeitől,amit mindig rám zúdítanak,akár akarom,akár nem.
Mondanom se kell,mikor leszálltunk a buszról (egy ideig busszal mentünk) az erdő előtt, közöltem Márkóval 3 lépés után,hogy elfáradtam :D De irtó hamar belejöttem a lendületbe: mindenhol megálltam,mert nekem fotóznom kellett :D Mondjuk most nem "profi" képek készültek-sőt,átlagon aluliak lettek,de most csak szórakozásból kattintgattam =)

Egy idő után már nagyon messze jártunk,de az a hely annyira szép volt. Az egész helyet mohák borították-ilyet még nem is láttam. Nagyon szép volt.
Mutatok azért pár képet!

Egyik ismerősöm szerint ez olyan,mintha halott gyerekek szeretnének kijönni a földből :D Oké.., ki mit lát benne végülis =)

Márkó majdnem mindegyik képembe bele kotnyeleskedett :P





Ez nagyon tetszett nekem.- lehet hogy valaki bele véste a fába,de lehet hogy magától keletkezett, sose lehet tudni.


Az idétlen hal pofa- ezen egy jó darabig röhögtem mikor megláttam.



Ez a kép Gyűrűk Urás akart lenni,de persze fényévekre van tőle :D

És persze Márkónak ebbe is bele kellett avatkoznia :D





Egy férfi,és egy női alak- legalábbis én azt látom benne.

Imádom a szemeket a fákon =) Az itthoni óriási nagy diófánkon is van jó pár.


Baba fej :S


Ez is abszolút kedvenc- idétlen arc :D

Ezt így egyben találtam.

Ez engem egy női alakra emlékeztetett.

Itt is szemek :P


Összességében jó volt,sokat hülyültünk. Jó lenne nagyobb túrázásokat is tartani többen,de kb. senkit nem ismerünk aki eljönne velünk. =(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése