Oldalak

2012. július 7., szombat

30 nap Gothoknak - 14. Mi volt a legjobb és legrosszabb DIY (Do-It- Yourself/Csináldmagad) katasztrófád?

Hát anno nem voltam az a kreatívkodó fajta,mert varrni nem tudok,rajzolni nem tudok szépen,stb. Mindig netről néztem a jó ruhákat,kiegészítőket,amik után fájt is a szívem elég rendesen,és átkoztam magam,hogy mért nem vagyok olyan ügyes,hogy tudjak ilyeneket csinálni.  Irigyeltem másokat,hogy nekik milyen jól megy,és később akár meg is élhetnek ebből,stb.
Aztán elkezdtem a fotózást. Ráspecializálódtam az emberekre,és azon belül is az extrémebb stílusra. Mivel tényleg a goth kultúrának a szerelmese vagyok,ezért kezdtem el ilyen stílusú embereket fotózni. Amíg Pesten éltem,könnyebb volt a dolgom,aztán azóta alig van modellem. Pécsen nem jellemző ez a stílus. Barátnőm az állandó modellem,de vele szeretek is együtt dolgozni. (a róla készült képeket meg lehet nézni a fotós blogomon: ~Zsú féle fotósarok~  )
Mint kiderült, barátnőm lazán tud varrni,meg nagyon tehetséges,így mivel én nem kértem tőle pénzt a fotókért, ezért ő se tőlem,ha csinált nekem egy felsőt,vagy egy nyakpántot. Tulajdonképpen együtt működünk minden téren.
Én ellátom képekkel,ő meg engem kiegészítőkkel,ruhákkal,ami kell. Elég sokat szoktunk agyalni,hogy miket csináljon. Én most egy csuklópántot szeretnék nagyon- úgyis meleg van,ujjatlanban kell járkálnom,amit ki nem állhatok a vastag karom miatt,ez meg valamilyen szinten kompenzálja a karom pucérságát.
Ezen kívül tervezett nekem nyakpántot,meg most készül egy boleró féleség,amit együtt találtunk ki.  Mell alatt össze kapcsolható,és fűzős. Hosszú ujjú,aminek a vége ilyen lenge,fél harang alakú.  Még nem tudok képet mutatni,mert nagyon kezdetleges,de látom már magam előtt a kész ruhát.
A fotó nem az enyém,csak illusztrációként van itt.

Szoktunk még felturbózni is ruhákat. Van hogy én kitalálom,ő meg megvalósítja. Legutóbb pl. kaptam tőle egy háromnegyedes ujjú felsőt,ennek harang végződése volt ,csak az volt vele a baj,hogy voltak rajta kifakult pii foltok. Na erre kitaláltam,hogy csináljon nekem szatén anyagból  pici masnikat (masni mániás vagyok),és lazán el lehet vele takarni a foltokat =)
Vagy megvesszük turkálóban a szép ruhát,de esetleg átalakítjuk. Erről írtam is korábban. Most lett amúgy kész a felsőm. Csodálatosan szép,és tetszik magamon,csak én nem tetszem magamnak. De ez más dolog.

A fotó nem az enyém!

Csináld magad katasztrófát nem tudok mondani. Max sminknél fordult elő-nem is egyszer-,hogy sokszor le kellett mosnom ,mert rosszul sikerült. De ruhával kapcsolatos ballépésem nem volt,mert én nem varrok. Max ötletet adok,de azt nagyon tudok :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése