Oldalak

2012. május 14., hétfő

Díj

Őszintén szólva,még soha nem kaptam díjat,bár nem is blogozok régóta. Amikor meguntam a hotdog féle blogokat,azóta használom ezt.
Mindenesetre nagyon köszönöm az én kedves barátnőmnek Szilvinek,hogy megtisztelt ezzel a díjjal! =)



 Szabályok:
1. Köszönd meg neki és linkeld be azt, akitől kaptad.
2. Írj magadról 7 különböző dolgot, bármi lehet az.
3. Add tovább ezt a díjat 15 másik bloggernak.

Nos nézzük a 7 különböző dolgot magamról:
- Tavaly le akartam mondani a jelenlegi stílusomról,és én is olyan akartam lenni,mint az átlag emberek,de nem sikerült,és azóta megbántam.
-Szeretem Tolkient,és a csodálatos világát,amit felépített.
-Szeretek kézzel írott levelet kapni számomra fontos emberektől.
-Mérhetetlenül romantikus lélek vagyok,még ha a felszínen nem is látszik.
-Félek a pókoktól-rohamot kapok tőlük.
-A Diablo trilógiának mindegyik részét 4× olvastam már ki.
-Nem szeretem a konfliktusokat.

Most el kellene küldenem 15 embernek a díjat,de alig ismerek én itt bárkit is. Szóval nem lesz meg a 15,majd talán pár év múlva :P

Petrának mindenképp küldeném,mert imádom az oldalát!!
LadyGothnak , mert a blogjában csupa olyan dolgokról ír,amit imádok.
Misának , aki mindig próbálja felvidítani az embert a pozitív gondolkodásával.
Evangelinenek, mert imádom a blogját.

Ennyi embernek a blogját szeretem,plusz Szilviét,de neki nem küldhetem vissza szerintem =)

2 megjegyzés: