Oldalak

2012. május 26., szombat

Csak egy nap

Szerdán délután kedves exem Márkó közölte,hogy ne legyen programom csütörtök este. Néztem mint a hülye,hogy minek szabja meg a dolgaimat,de végig hallgattam. Mondta,hogy foglalt két jegyet a bosszúállókra,és este megyünk mozizni.
Nem nagyon értettem,mért,de nem akartam hatalmas nagy paraszt lenni,hogy elküldöm a fenébe. Végülis beleegyeztem.
Csütörtök reggel korán kellett kelnem,mert hajat kellett festeni,plusz megígértem Márkónak,hogy elkísérem a munkaügyibe. Elmentünk,ott kb. negyed óra alatt végeztünk,és utána bementünk a városba. Gondoltuk film kezdés előtt oda megyünk,úgyis aznap lett volna a zombie walk. Most valamiért nálunk is megrendezték-eddig csak Pesten volt jellemző- ,aztán gondoltuk ,hogy ha már részt nem veszünk benne,akkor nézzük meg.
Hát nem sok minden lett belőle,mert szép nagy vihar jött,így inkább elvonultunk a plázába,mert az legalább fedett. Persze elért minket a vihar- szépen villámlott,dörgött (még meg is jegyeztem,hogy Thor dolgozik a film előtt egy kicsit,aztán jön csak a moziba :D {a bosszúállókban ő az egyik szereplő}) - én meg egy pulcsit tekertem a fejemre,mert naná hogy a frissen festett hajamat cseszte volna szét az idő :D Márkó szerint úgy néztem ki mint egy beduin ,aki a homokvihar elől bujkál :P

Aztán bementünk a plázába,ott körbejártuk az üzleteket. Én vettem két füstölőt-egy mirhásat,meg csokisat :D - majd leültünk egy padra. 3 órától 8óráig ott dekkoltunk,ültünk,dumáltunk,sétáltunk....az agyam elszállt a várakozástól. De szórakoztattuk magunkat,vagyis főleg ő engem: hozott magával szendvicseket,amik alufóliába voltak csomagolva,és az összegyűjtött alufóliából csinált nekem egy sárkányt *.* Annyira jó lett!!! Az első találkozónkon is kaptam egy sárkány,meg később kaptam egy balrogot is ilyen fóliából. Iszonyatosan beteg. Persze amíg ő alkotott nekem,addig én is alkottam-a magam módján :DD  Míg ő egy komplett sárkányt megcsinált,én hajtogattam egy torz agancsos fejet,hozzá egy púpos testtel xD Annyira csúnya lett,hogy sírtunk a röhögéstől.  Sajnos nincs róla képem,Márkónak adtam.
De vicces volt ahogy a gyerekek megbámulták a sárkányt-mert a kezemben ült, nem akartam összenyomasztani a táskámban.


Aztán végre mehettünk be moziba-már halálra untuk magunkat. Kaptunk király szemüvegeket,azzal piszkáltuk egymást - vagyis inkább ő engem,hogy milyen retro vagyok .
A film nagyon nagyon jó volt! Mondjuk nem ismerem a szereplők külön külön sztoriját(csak a Thort ismerem),de ettől függetlenül nagyon élveztem. Alapból ezer éve voltam 3d-s vetítésen-akkor még visszakérték a szemüvegeket,most már megtarthatjuk. Hatalmas élmény volt,meg azok a csata jelenetek,hú. Ajánlani tudom mindenkinek.
Most a hobbitot várom de nagyon nagyon nagyon,és mondtam Márkónak hogy oda is elhívhatna :D Gondolom örül nekem. De ez rendes dolog volt tőle,mert egy kicsit végre jól éreztem magam. =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése