Oldalak

2012. május 15., kedd

Amikor a lelked egy darabja kiszakad

Mindenki tudja,hogy akkor érezzük magunkat jól,ha testileg lelkileg jól vagyunk. Mikor harmónia van. Minden ember szuper boldog mikor olyan emberrel van együtt,aki kiegészíti,aki a másik fele. Mindenki azt mondja,hogy ez nagyon ritka dolog,és értékelni kell.
Nekem sikerült megtalálni..,de elveszteni is.

Ezt hallgasd közben,és megszakad a te szíved is.

Megtaláltam a lelkem párját. Azt az embert,akit ránézésre ismerek,és a lelkét látom. Azt akivel az első beszélgetésünkkor tudtuk,hogy ismerjük egymást, akivel az első találkozás alkalmával tudtuk,hogy a mi kapcsolatunk más.
Minden tökéletes volt,kivéve,hogy egy óriási nagy titkot hordoz,ami egyben egy hatalmas nagy probléma.  Mi naivan azt hittük legyőzhetjük,és nem állhat közénk. A lelkünk közel volt egymáshoz,szinte egybeforrt. A lelkitárs szó is kevés erre.
Én is azt hittem,hogy majd megváltom a világot,ha kitartok mellette. De legyőzött ez a dolog. Legyőzte őt is,meg engem is.
Sajnos mivel nagyon közel van hozzám a srác,érzem amit érez,és érzem a távolodást. Nem akar elveszteni,és én se őt,de felemésztette a dolog,és senki nem tud segíteni.
Elvesztem,érzem,kifog szakadni belőlem,én meg minden pillanatban meghalok újra meg újra.
Most már ott tartok,hogy a bőrt is lesírtam a képemről,mert a könnyek olyanok mintha savból lennének. A lelkem szakad szét,kezdi elengedni,mert reményt vesztettem,mivel látom,hogy ő se bírja tovább,és senki nem segíthet neki.
Egyszer történik velem valami jó,és az is tovaszáll. És sajnálom őt is. Bár nem tudom,hogy ő hogy érez,csak annyit amennyit elmondott: szenved.
Csak tudnám mi a jó fene dolgunk volt egymással,ha ezt kapjuk azok után,hogy egymást a másik szívébe engedtük. Ha ez valami vicc akar lenni az élettől,vagy a sorstól,akkor közlöm,hogy nem vicces.

Az se lenne fájdalmasabb ha eladnám a lelkemet az ördögnek. Hamarosan a lelkem már nem lesz teljes,és csak egy hatalmas űr fog visszaköszönni. Nem lesz miért élni,és felkelni reggelente. Sajnos ilyen vagyok ha üres a lelkem. Annyira elveszettnek érzem magam,és azt se venném észre ha elütne egy kamion.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése