Oldalak

2012. április 13., péntek

Őrület

Ez az egész hetem őskáosz volt! Ezen azt értem,hogy nem volt egy olyan nap mikor ne futkostam volna valahova reggelente.
Kedden kezdődött,mert anya kitalálta,hogy vásároljunk be. De most nem a szokásos tesco túra volt.
 Hát ez volt valami. Ide- oda futkostunk, de kertvárosban (ahol a pasija lakik), ott voltunk sokat,mert van ott egy nagy 1eurós bolt,és hát vásároltunk. Aztán elmentünk egy fodrász kellékeshez,majd be a városba, szóval szétjártuk magunkat. Így nem tűnik soknak,de amit haza cipeltünk,annak azért volt súlya ^^
Akkor szerdán anyum egyik ellátottjával (fogyatékos lány,akinek nincsenek szülei) mentünk szintén vásárolni,mert kellett neki valami ruha. Gondoltam elmegyek vele,hogy segítsek,mert egy fogyatékossal bevásárolni nem egy leányálom,és nehéz. Hát legalább hasznomat vette anya ;) Végig jártuk a plázát,és minden félét kapott a lány. Na jó,azért én is kiharcoltam magamnak egy két dolgot,mint például egy csingilinges zoknit :D Nagyon baba,mert rózsaszín :P Meg végre kaptam combfixet -mert én csak azt hordok,a harisnyától irtózom!
Aztán utána még a csajt megebédeltette a McDonaldsba,mert ő még sose volt ilyen helyeken. Közben nekem rohannom kellett tovább,be a város másik felére,mert húgomnak én kellettem ahhoz,hogy cipőt tudjon vásárolni... Mindenkinek én kellek :P  Rendesen megrángatott,míg végre találtunk egy normális cipőt,és mehettünk haza. Na persze mondanom se kell,hogy hazafelé kijött az allergiám. A szemem bedurrant, tüsszögtem is :S
Csütörtökön szintén anyuval voltam,a változatosság kedvéért :D Elmentünk elintézni a sulimat,mert újra suliba fogok járni. No nem ilyen rendes suliba,hanem esti felnőttképzőbe. Szociális gondozó,és ápoló leszek /lennék. :P Ehhez kellett egy kis idő,míg átrágtam magam,hogy most akarom e vagy sem,és a sok eltántorítás ellenére úgy döntöttem igen,mert ez az út az ami nekem való. Ettől függetlenül félek,mert tudom milyenek az emberek- gyakorlaton mindig mindenkit szivatnak :( De ez még odébb van,mert szeptemberben indul,és 2 éves.
Ezután anyumat elkísértem alkalmassági vizsgálatra,de nagyon rosszak voltunk :D Össze-vissza röhögcséltünk,már totál gyépésnek néztek szerintem. :D Nagy nehezen megtaláltuk az üzemorvost.beültünk,aztán dumáltunk,röhögtünk - kb. mint a kis kamasz tinilányok- aztán anyum kitalálta,hogy bekeni a fogát fogkrémmel o.O Néztem rá hülyén,aztán mondom jéé,had én is :D Csak mert jött azzal,hogy csípi a fogát az egyik. Nem értettem ,hogy az hogy lehet,ezért kipróbáltam. Hát nekem semmi :D Aztán rájöttem,hogy basszus mi fogkrémet eszünk xDD Ez se normális dolog,jól kimarta a gyomromat. :D De ezek is csak mi lehetünk,hogy neki állunk az orvosi rendelőbe fogat "tisztítani",meg fogkrémet enni xD Jó most kb. mindenkinek meglehet a véleménye,de élmény volt azért ^^



Aztán este beszélgettem drága Attilával (igen,ő az akiről korábban írtam,hogy érdekes a kapcsolatunk). Dumálgattunk,elmondtam azokat a dolgokat amik foglalkoztattak,és rájöttem ,hogy baromira hiányzik. Az a gond,hogy erre a hétvégére már van programja,bár mondta,hogy nincs lefixálva,szóval majd kiderül. Régi barátokkal találkozna,de én meg azt szeretném,hogy lejöjjön :S De majd eldől. Mondtam,hogy ma akkor keressen fel,ha mégis jönne. Bár nem számítok rá,mert szerintem most nem jön. Ha meg igen,akkor is szarban vagyok,mert a hajam égnek áll,és épp festésre vár, a körmeimről lepattogzott a lakk,a macska tetkóm kiszőrösödött :D Szóval mennyi baj :D Úgyhogy nem is tudom melyik lenne a nagyobb szívás- ha lejönne,vagy ha nem :D De ennek ellenére várom,max hazaesek,és rendbe vágom magam villámgyorsan. kitudja ,hogy az ilyen helyzetek mit hoznak ki az emberből :'D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése