Oldalak

2012. április 9., hétfő

Húsvét

A múlthéten anyum kikötötte,hogy  húsvétkor szépnek kell lenne,mert idejön a pasijával. Nagyon örültem neki,mert megszabta hogy hajat kell mosnom :D Meg is tettem amit kért, plusz kitakarítottam,és rendbe tettem a lakást,míg mamám főzött =) Aztán mielőtt megjöttem,gondoltam kisminkelem magam,mert annyira ocsmány a szemem ha nincs rajta semmi. Meglepően jól sikerült a sminkelés,holott már ezer éve nem csináltam bonyolultabb festést,csak mindig spirál volt,és ennyi.
Hát ha már így voltam sminkelve,csináltam képeket is a böhöm gépemmel :D A karom szakadt le kb.,de azért jó móka volt. Főleg hogy egyedül voltam itthon mamámmal,és annyira megevett az unalom.


Hát nem tudom mennyire lennének jók,de azért egy kézzel nehéz volt tartani a nagy gépet,plusz értelmes fejet vágni =) Sokak szerint valami szomorúság van a szememben, pedig én most érzem magam a legjobban. Minden tehertől megszabadulva,szabadnak érzem magam. A képek nincsenek átszerkesztve,de szerintem így maradnak.

Ezek után megjöttek anyuék,és végre volt egy kis élet a lakásban ^^ Aztán itt voltak egy darabig,és elmentek,és újra untam magam,míg meg nem jött a srác akiről az előző bejegyzésemben írtam. =) Aztán lassan megjött húgom,vele is elvoltam.
De remélem másoknak azért jobban telt a húsvét,vagyis inkább unalom mentesen =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése