Oldalak

2012. március 17., szombat

Vigyázz hova költözöl!

Szörnyű! Tegnap láttam egy műsort,ahol családok számoltak be arról,hogy milyen bogarak keserítik meg az életüket. Volt egy család akik egy sivatagi városba költöztek,és a házuk valószínűleg egy skorpió telepre épült. Az életüket megkeserítették ezek a mérges skorpiók! És miután nem volt több pénzük elköltözni, együtt kellett velük élniük!
Akkor volt egy másik család,akiket a patkányok leptek el. Hiába jöttek ezerszer irtani,ezek egyre jöttek,és egyre agresszívabbak voltak! A család végül úgy döntött- miután már az ágyukban is patkányok rohangáltak- hogy elköltöznek.
A harmadik eset a "kedvencem" volt. Egy család csípésekre lett figyelmes. Hamar kiderült hogy nem másról van szó , poloskáról! Undorító! És ugyanazt mondták el a tvben ,amit én anno éreztem ezzel kapcsolatban. Elmondták,hogy ilyenkor az ember érzi magát cikinek,mert hogy koszos a lakásuk,meg igénytelenek, holott nem,mert ezek a tiszta helyeket is birtokba veszik. Nos hát ,szegény család is elkezdett kitakarítani,leköltöztek egy szinttel lejjebb,de hiába- a ruhákon,meg a gyerek játékon leutaztak velük.  Hívtak rovarirtót, 2× is,de totálisan hatástalan volt. De ez is vicces komolyan,hogy már sima rovarirtóval nem lehet elpusztítani őket,és senki nem tesz semmit. Lassan ott tartunk,hogy az egész világ bogaras lesz. Ja és megjegyzem,hogy ez New Yorkban volt....
De végül a család az összes pénzét beleölte a legdrágább módszerbe- a kiégetésbe- és vége lett az egésznek. Ezek a rohadékok nem bírják a meleget,és kaptak egy kis hő kezelést- 50fok.
Azért sajnálom a családod,mert kb. semmijük nem maradt,totál leégtek. Kb. 18ezer dollárt költöttek erre a kezelésre.

Ajánlom mindenkinek ,hogy mielőtt bárhova is költözik,nézzen körül alaposan!

2 megjegyzés:

  1. Szerintem is :S úgy sajnáltam őket. és senki nem tesz semmit,és szerintem eléggé ijesztő,hogy nem tudnak olyan szereket gyártani amivel pusztítani lehet őket :S

    VálaszTörlés