Oldalak

2012. január 2., hétfő

Kívánság

Napok óta nagy izgalomban vagyok,mert várom a napot mikor mehetek a kis drágámért! Aki még nem tudná,veszek kis törpehörcsögöt.
Sajnos az enyém a költözések ideje alatt megdöglött,amit mondjuk nem is csodálok,hisz az állatok érzik meg legjobban a feszültséget,és mi egyebet,így szegénykémnek kijutott a jóból.  Már egy ideje hörcsög nélkül vagyok,mert a végleges beköltözésig nem akartam újat szerezni,nehogy baja legyen.
De most jutottam el odáig,hogy ha törik,ha szakad nekem kell. Most már berendezkedtünk,szóval baja nem lehet a picinek.
A hörcsög kellékeket előkészítettem,mindent elmostam a másik után,plusz vettem forgácsot,mert amit használok az sajna exemnél maradt. Illetve vettem hörcsög vattát,nehogy szegénykém esetleg megfázzon. (mert gyanítom hogy az előző hörimnek az is betett,hogy nem volt rendes höriszállítóm,és hideg volt) Ebből okulva,vettem egy rendes hörcsög szállítót. Szóval minden megvan ami csak kell neki. Plusz kapcsolatban maradok a tenyésztővel,mert ő szokott saját kezűleg kikeverni kaját nekik,így ha kell,valószínűleg tőle fogom venni,mert ez mégis csak biztonságosabb,mint a bolti.
A lényeg ,hogy türelmetlenül várom már a kis drágát. =)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése