Oldalak

2012. január 15., vasárnap

30 nap Gothoknak-10. Mit szeretsz és mit utálsz a szubkultúrában?

Hát,egyedül azt nem szeretem a szubkultúrában,hogy sokaknak ez divat inkább, mintsem érzés,illetve,hogy elvárásokat csinálnak. Van egy emberke mondjuk ,aki gazdagabb a többinél,és sokkal minőségibb cuccokat tud megvenni mint az átlag,és így,a legtöbben hozzá mérik a stílust. S ez az ami nekem nem jön be,hogy elvárják sokan -nem mindenki- ,hogy kinézzél így meg úgy, aztán elkezdik a "leggótosabb" emberhez mérni a stílust,aki persze a leggazdagabb is egyben.
Ki nem állhatom mikor meg van valami szabva. Na ezért vagyok én már,és szerencsére rajtam kívül van még pár ember aki kiszakad ennek a köréből.
A széthúzást se szeretem,mikor sokan sokkal többnek képzelik magukat mint amik,és akkor jó pár seggnyalójukkal elvonulnak,és kibeszélik a többit.

Amit szeretek,hogy az ilyen stílusú emberek nagy része aranyos,kedves,intelligens,toleráns,és nem éppen unalmas. Egyből látszik,hogy ki az aki divatból csinálja,és a külsőségekre megy csak {és itt nem arra célzok,hogy akkor legyen paraszt ruhában,meg igénytelenül,csak hogy nem ez számít elsősorban} ,illetve,hogy ki az,aki lélekben is az. Mindkét "fajtából" ismertem meg embereket,de az "álgótók" hamar levedlették a stílust,kb. mint kígyó a bőrét. Aztán jönnek a hasonló ostoba gyerekes mentség szövegek: "Én már kinőttem ebből" Fenéket nőttetek ki belőle- sose volt a tiétek igazán =)
De nem gond,minél többen ismerik fel magukban ezt,hogy "kinőtték" ,annál jobb,mert így szelektálódnak az emberek.  Viszont aki mér 30 évesen is magáénak tudhatja a stílust,az előtt le a kalappal.
Visszatérve ; szeretem még,hogy totálisan magam lehetek benne. A feketéről ne is beszéljünk ^^ Világéletemben imádtam azt a színt,és be kell látnom,az áll a legjobban =S S ebben az ilyen dolgok kibontakozhatnak.
De a legjobban azt szeretem, hogy a legtöbb ilyen ember toleráns,és romantikus. Ez a két dolog,ami kiveszett mindenkiből már- kevés számban még találhatóak ilyen emberek,de keresd meg őket. (persze itt már nem a divatolókról beszélek,mert divatból nem lehet toleráns,max megjátssza neten keresztül) Jó lenne ezeket az értékeket újra feléleszteni,és hiszek abban,hogy ezen emberek képesek lesznek rá. (jó, persze egy "átlag" ember is lehet romantikus,és az annál jobb.)
Szeretem még a stílusbeli ruhákat- azt az eleganciát,amit áraszt. Jó az ilyen képeket nézegetni,mert egy pillanatra elröpít ebből a világból. {igen nekem is fontos a külső,de ez semmit nem ér,ha mást érzel legbelül. Ezt nehéz úgy elmagyarázni annak aki nem érzi,mert az érteni se fogja sajnos.}
Szeretem a stílusbeli kiegészítőket- gyönyörű szép csipkés kesztyűk, nyakláncok,fülbevalók.
Szeretem,hogy az ilyen emberekkel lehet órákon át beszélgetni,értelmes dolgokról, és nem tudatlanok,tudnak helyesen írni -nem úgy mint sokan -,őszinték, és megértenek.

Annyi minden van még amit leírhatnék,de ennyi elég =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése