Oldalak

2011. október 10., hétfő

30 nap Gothoknak- 5. Van helyi goth banda vagy csoport ott ahol laksz?

Ez így konkrétan egy nehéz kérdés,mert én nem rég költöztem fel Budapestre,és nagyon nem tudom mik működnek itt.
Amennyit tudok,hogy itt Budapesten sok különböző goth összejövetelek szoktak lenni,illetve nem csak itt,hanem több városban,de állítólag a pesti a legjobb. Hát én nem tudom,még egyiken se voltam,és nem is tervezem. Nem szeretem a nagyobb csoportokat,mert ott egy idő után megindul a klikkesedés,plusz mindenki ismeri a másikat,én meg csak úgy lennék ott. Szóval ezek így nem nekem való dolgok.
Pécsen ahol eddig laktam,nem volt jellemző semmi ilyesmi,ott nem volt egy goth emberke se rajtam meg pár csajon kívül. Aztán az a másik két csaj be emosodott,és én maradtam egyedül goth (bár lehet hogy voltak még rajtam kívül,nem akarok hülyeséget mondani ; de nem találkoztam egyel se). Szóval itt nem hogy találkozók,de még nagyon ilyen emberek se voltak sajnos.

Együttesekről meg nem tudok, pláne Pécsen,mert oda aligha jártak ilyen előadók. Most van egy kis lyuk,ahol zenélhetnek,de a kutya nem akar oda menni.
Na itt Pesten más a helyzet,itt aztán mindenféle zenekar/ banda megfordul. Külföldi,magyar , mindenki. Mondjuk én nem vagyok koncertre járós,szóval nem nagyon tudok mesélni ezekről .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése